tirsdag 21. september 2010

LAN PARTY! (oppdatert)

Da er dato for Siviltjeneste LAN party satt! (OBS. DATO ER forandret fra i går..!)

Det blir på velferdskontoret (Torggt. 22) i Oslo fredag 15. oktober kl. 17.00 til Lørdag 16. oktober.

Vi stiller med brus, godteri, ruter og server, strøm, lokale, skrivebord og stoler.

Du tar med data, mus, lan-kabel og keyboard!

Siviltjensten støtter oss med utgiftene, så egenandelen blir minimal!

Det vil bli turneringer med liten premie i følgende spill:
1. CS
2. Trackmania
3. Starcraft 2 eller League of legends

Ellers så spiller vi hva vi vil! :)

Meld deg på så fort som mulig, så vi vet hvor mange som kommer!

Send mail til sivilhtm@gmail.com for å melde deg på!

2 kommentarer:

  1. Hei

    Jeg skal ikke bli med, så jeg burde egentlig ikke blande meg..
    Jeg har allikevel litt problemer med at en gjeng sivilarbeidere skal konkurrere i krigsspill. Det er mye som ikke stemmer med det!

    SvarSlett
  2. Hei Bjørn! :)

    Jeg har forståelse for at du syns det virker rart.
    De fleste sivilarbeidere har tatt et standpunkt mot å drepe.

    Men det er forskjell på å drepe i virkeligheten og å late som om man dreper i et spill eller en lek.

    Her er et intervju med en buddistisk munk som liker å spille krigsspill:

    http://timesofindia.indiatimes.com/home/sunday-toi/all-that-matters/Video-war-games-satiate-my-feelings-of-aggression/articleshow/5032672.cms

    SvarSlett